Tilde: KÖR EN SÅN SOM LINA

SAKNAD

Jag saknar 4-5B
Rasterna då Jag Hanna Emilia Jesper Towa Anton Ida osv bara.
 Pratade, och skrattade så vi fick kramp. ♥

Jag saknar Vintern 2010.
Malå, Kvartersgården. osv. Underbart!

Kvällarna med Sofia Ida och Anton
DÖDÖÖDÖDÖÖDÖÖÖ, VAD JAG SAKNAR DET.

Vips.
längtar tills det börjar igen.

Kvällarna i Kvartersgården.
älskaälskaälska.

Jag saknar Rhodos
Mamma och pappa gifte sej, det var bara vi i familjen, vi hade så kul och mysigt

Mina samtal med Morfar..
..




Jag saknar även det med Lina, men det hade hon ju redan skrivit ;
Tumblr_lq57keehps1qi9tw4o1_500_large


Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback