TILDE: "apor är söta"

Jag och Lina har smsat lite idag,
Lina: *kedjebrev*
Jag: Orkar inte skicka..
Lina: Haha, lat. Puss<3
Jag: Jag vet, får höra det varje dag (a) <3
Lina: Haha kul'
Jag: ne

Lina:  Vad vill du ha av mej i sommar?
1. Kram
2. Kyss
3. Myskväll
osv
osv
osv
6. en dejt
osv
osv
osv
osv
osv

Jag: 6 (a)
Lina: Jippie!:D
Jag: såå.. när då?
Lina: Vet inte..

Jag: Du är en stor fet stinkande prutt!:D
Lina: yeeeeeah, det är min största dröm att bli kallad det!:D:D:D:D:<3
Jag: det var inte meningen att du skulle bli glad? 
Lina: skulle jag bli ledsen eller?
Jag:Jag vet inte, inte glad hade!:'(
Jag: *iallafal

Lina: fhajkfhbnjekfjaekflshnkclsdjn <3
Jag: knäppa unge
Jag: Älskar dej enad
Jag: älskar endå :D
Jag: Damp mobil, det ska stå älskar dej endå

Lina: älskar dej endå btw<3
Jag: Apor är ganska söta.
Lina whuuuuuuuuuuuuuuuuut?!;o
Jag: ja. skulle kunna tänka mej att gifta mej med en apa. Tom om du var apan :*
Jag: dog du eller? ( hon svara aldrig.. )
Lina: nej badade, gulligt att du vill gifta dej med mej.<3
Jag: A, fast. kom ihåg att det bara vore om du var en apa.
Lina: Jodå <3

Jag: .
Jag: Punkt
Jag: punk punkt punkt punkt osvosv
Jag: jag gillar ställer
Jag: damp. det ska stå jag älskar punkter
Lina: jag älskar dina stavfel. dom är seeeeexiiiia, :d<<3
Jag: jag vet, det är meningen.

Jag: Vilken ö?!
Lina: Ö?
Jag: rotfrukt är äckligt
Lina: japp!!:)

Lina: skumt
Jag: är ju tomteskum
Lina: en söt tomte skum, med skäggg!:D
Jag: Vad fasen tror du om mej? jag har inget skägg?
Lina: plantera lite då!
Jag: du ä för fasen knäpp!
Lina: :(

Jag: låter lite roligt när folk säger; har ni legat i stugan? tex
Lina: HAHHAHAAAAA, DÖR-
Jag: du dör alltid
Lina: säg inte så..............................
jag. vrf?
Lina: för jag blir glad :D:D:D:
jag: okey?
Lina: jag får ju inte bli ledsen för det gillar du:D
jag: oh...
vi har ju alla varit små.

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback