TILDE: BLOND

*det är nu som alla undrar rubriken, har jag färgat håret eller?..*
Men hallå, ja är ju redan blond. Iaf, rubriken var inte bara för att lura er. Utan att bara jag som hatar blondin skämt? Min syrra säger alltid typ.. Blondiiiin, När jag haft fel på nånting, Men. Hon är ju också blond. HAHA, det är hon som är dum! Inlägget var ju inte meningen att jag skulle skriva om blondin skämt men, så kan det gå!
Som Lina sa, har varit i stugan hela helgen så har inte haft tillgång till internet.. Eller, ska inte ljuga... hade tillgång men Telia Bredbandet ville inte funka! Så sket i det och var social med dom andra och spelade harpan. HAHA, jag vet att ni gillart! Det var bl.a det jag och Kusin Ellen gjorde halva dagen typ. Vi lixom.. förälskade oss i det? Fasst först var det klockan men se OKEJ. AVSLUTAR DET HÄRA INLÄGGET NU. BLONDINSKÄMT OCH KORTLEKAR GÅR LIXOM INTE IHOP.
Bilder osv kommer senare!:D (från stugan alltså...)

*och nu dampar blogg.se, hade tänkt att lägga ut bilder från grekland men ikke! det går inte. *

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback