TILDE: dont worry, be happy!

Dagen:
Vaknade av att mamma kom in i mitt rum och sjöng typ.. nån sång om hönor eller nåt. Var sjukt trött men släpade mej ner i trappan. Gjorde en macka.. For till vitbergs och var fortfarande sjukt trött. Jag kom hem och såg att jag fått mina hundra bilder nu. Blev lite gladare och kollade igenom dom. Duschade och direkt jag klev in i duschen blev jag sjukt GLAD. Kom bara på nån låt sådär och började sjunga typ -What you hear me saying is knock knock knock on the door!. Observera att jag sjungde väldigt högt... steg ur duschen och sjungde det om och om igen.. nu sitter jag här och.. är lite surare nu. Märkte att bilderna jag fick inte passar i något av mina fotoalbum... Men fortfarande sjukt glad! Jag var på vitbergs med daniela. vi hade sjukt kul och vi ska även träffas ikväll. Och imorn. För ikväll ska jag dit och äta.. Imorn ska jag towa, ida och hon sova hos henne och ha FF som dom vuxna säger (a) Det ska bli greeeeeat ;D Och.. jag Och hon och kanske några fler? Kanske ska cykla till vitbergs imooorn.. ;D
*ingen bild idag, nu ska vi fara.. *

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback