TILDE: never regret something that once made you smile..

Tjena alla glada filurer, idag har jag fotat outfits ( tänkte att ni skulle få se eran första outfit på mej idag. och alla kommer ju bli superglada då! A, förutom min syrra.. för.. ja.. det är hennes tröja.. HAHA. <3
Iaf, har inte uppdaterat idag. orkade inte ta fram datorn när jag ätit frukost eftersom att det var tänkt att jag och Lina skulle fota idag. Men jag sa till hon att jag måste vara hemma vid ett. och klockan tjugo i ett hadde hon inte ens tagit på sej kläder än, så det blev inget av med det! Men gick ut här på bakgården och fota ist.. haha ;)
råkade ha på manuell fokus när jag tog självutlösare bilderna.. därför är dom suddiga.. :)

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback