LINA; Far till pappa :D


hej hörni!
Jag tänkte bara meddela att jag kommer att åka till pappa under midsommar! Jag kommer inte att ta med datorn så vi får se om det blir nån bloggning. Men jag kommer iallafall göra några tidsinställda så ni har något att läsa från mig, annars så kommer ju såklart Tilde hålla bloggen uppdaterad!:D Vi får se.

På tal om annat så har jag nyss kollat runt på we♥it och jag har inspiration till tusen!! nu får vi bara hoppas på att nån ställer upp på att bli fotad för jag har en massa planer på g :)
vi får se hur det blir med det. Nu börjar det här inlägget bli lite överdrivet långt så här sätter jag en punkt! punkt

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Ja, den är snygg! Den kommer från H&M :D

2011-06-23 @ 21:54:53
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: thelma ^^

du får gärna kika förbi åh fota mig någon dag? :)

2011-06-23 @ 22:17:31
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback