Tilde: fiiiire!^^

från norran:

Artikel Skellefteå En totalskada. Så betecknar räddningsledare Magnus Nyberg branden på Hemmansgatan.
I radhuslängan finns tio lägenheter och hela vindsdelen är utbränd och de flesta lägenheter svårt vatten-och rökskadade.

Förmodligen måste hela huset rivas.

– Nä, jag har ingen aning hur branden uppstod, säger Magnus Nyberg. Det brann på balkongen och vinden på en lägenhet på översta våningen när vi kom.

De drabbade inkvarteras i studentrum i första hand. Rabin Yachobi, 20 år, hann rädda delar av lösöret.

- Jag ska bo på Hotell Aurum i natt. Sedan vet jag inte. Vi ska träffa Skebo i morgon.



alla bilder tagna från norran...

En brand från en gata bredvid där jag bor började brinna vid fem tiden (på dagen.) Nu är den halv tio och brinner fortfarande.. Stackars brandmän! Iaf, det jag och mamma vart typ glada över var att fyra katter överlevde.. även om dom var instängda, så bra endå!^^ älskar inte katter så speciellt mke.. eller gillar dom och så, men är inte riktigt galen i dom. Men dom har ju faktiskt ett liv dom också. ♥

 

och på varje blogg jag kollar på kommer det ju typ stå om det hära. Hahah, dagens ämne ;o


Iafall.. den dåliga uppdateringen idag beror på att jag varit och tränat med ida och towa. Varit med sofia och ida osv osv..



Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Härligt, varsågod!

2011-06-22 @ 22:41:14
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: fannype

sv Men det är alltid lika skönt de med:)

2011-06-23 @ 14:52:55
URL: http://byfannype.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback