TILDE: OSTKROKAR!

hejhej alla glada filurer. Jag och mamma slog slumpvis på kanal tre där det var filmen this is it med michael jackson. Jag och mamma slukade i oss några ostkrokar och nu sitter vi vid varsin "fyrkant" som pappa säger. Aja, Intressant jag vet. Har nyss kommit hem från Daniela där jag och Ida var istället för att fara på midnattstravet. Vi körde spel, titta lite på fb osv.. Sen vare nån som ringde till daniela ba: Ja det är Martin nånting från bigbrother. Jag ringer till alla mina blogg läsare! Vi typ: vi har inte kollat din blogg? Då sa "martin" att vi hade skrivit vårat mobilnummer och annat tjafs. Men man hörde att det inte var han! Iaf, mindre prat mera bilder!
canon eos 1000D

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback