TILDE: ang. min uppdatering.

jag suger på att uppdatera. Jag vet. men jag har ju ett liv utanför datorn också. ah. det var inte så att jag tycker dom som sitter vid datorn är typ.. knäppa, utan att jag gillar inte att sitta vid datorn när det är fint väder ute.. osvosv. Sen har jag också haft fullt upp dom senaste dagarna.. :)
Idag började jag dagen med att spela lite xbox360 m brorsan man har, Sen for jag in på stan med Thelma och Ida där jag inhandlade några hårklämmor och Dusch tvål jag ska ha på idolkollot. Sen åt jag, var med Ida och Lina och sedan var Ida tvungen att fara så jag och Lina försökte göra videoinlägg.. men vi var för dryga..
Ja justeja! Jag har ju inte berättat om idolkollot..
I år ska jag till en grej som kallas Idolkollo då. Det är fem dagar då man sover på Hotell aurum i skellefteå. Där får man frukost gratis. Lunch och middag äter man på Leos lekland också gratis, Man har alltid fri éntre till Leos lekland. Man tar sånglektioner, Sen får man välja om man ska sjunga kareoke eller skriva egen låt. Skriver man egen låt så spelar man in den sen, en fotograf tar kort på en själv som sedan hammnar på skivan. detsamma med kareoke. fast man spelar in en låt som redan finns. Sen får man sjunga upp den om man vill.. Det är även bananbåts race, spöktåg  m.m. Detta kostar 2995:-

I år ska jag dit, och med mej följer Emilia, Hanna, Towa och Elina! ska bli hur kuligt som helst!
var där förra året också med Alle och Maya :)
MEN NU SKA JAG SE EASY A.


Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback