TILDE: klart!

nu har jag beställt mina hundra bilder och kommer förhoppnings vis dunsa ner i brevlådan snart. Ikväll ska jag bara vara hemma och typ.. göra ingenting ;) Ska försöka göra sofias header tex. Kolla lite stuffs och ja.. vi får väll se hur kvällen blir! Vi har för ett tag sen kommit hem från alva. HAHA, söt hon är när hon sjunger manboy. Hon är två år och går omkring och sjunger manboy. ^^ Sen for vi hem och jag klev in i duschen, sen blev det premiär av våran nya hårtork. Funkar perfekt.. hah intressant?;)
bjussar på en småcharmig bild på lina ;)

Kommentarer
Postat av: FOTOLOTTA [fotolotta.blogg.se]

ÅH, vilken härlig bild! Älskar ljuset!

2011-07-20 @ 09:26:26
URL: http://fotolotta.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback