LiNA; tävling hos tvspelsweb :)

Jag är med i en tävling hos tvspelsweb där man kan vinna valfri produkt för max 249:-
Temat är rött och jag tävlar med den här bilden!
den här bilden knäppte jag när jag skulle ta en bild på min lilla röda kamera och självutlösaren var på, det var meningen att jag skulle ta när det blixtrade men då blev bilden bara vit ;) Så det här gick ju bra också c:

ifall jag har turen att vinna så skulle jag vilja vinna det här stativet http://www.tvspelsweb.se/trebensstativ-fancier-167cm-p-2975.html

Kommentarer
Postat av: "Tilla"

Hej , jag såg att du röstade på mig i Rebbeccas fototävling och jag vann...

Tack så jätte mycket för din röst! ;) <3

Länka tävlingen du tävlar i så kan jag rösta på dig ;)

2011-07-20 @ 17:28:06
URL: http://Jonesx.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback