LINA: fem saker du kanske inte visste om mig!

vi kör på fem saker som ni kanske inte visste om mig!
1. jag äääääälskar cornelis vreeswijk.. han är så underbar och det ä typ bara jag av mina kompisar som gilla han,, diss?
2. har väldigt dåligt självförtroende och därför måste jag säga jag är bäst nästan hela tiden,, är lite jobbigt d:
3. jag är ganska slamsig i skolan och har räknats som kille 2 gånger av min lärare ;) tack för den!..
4. äääälskar sena sommarkvällar och mys,, jag är så lycklig då så det gör ont,.
5. sommaren 2009 var den bästa sommaren i mitt liv..♥

Kommentarer
Postat av: julia

SV: tack så mycket!

2011-06-22 @ 11:21:24
URL: http://nesnah.blogg.se/
Postat av: Anna (Leduwa @ gSm)

Du har rätt, jag visste inte det om dig.. x)

2011-06-22 @ 21:20:03
URL: http://leduwa.blogspot.com
Postat av: Malin

Svar: Det blir svårt att förklara hur man gör bloggen bredare.. men det är ju inget man måste göra. Det jag menade är att ni kan publicera dom i större format än 400px format(?) Om det är det ni gör..

Nu vet jag ju inte hur bred eran blogg är, men jag gissar på att det blir bättre om ni publicerar dem i 500px i alla fall.

Detta är ju verkligen inget man måste göra, det ser dock bättre ut och det blir "härligare" att läsa en blogg. Fast det är ju bara min åsikt:)

2011-06-22 @ 21:32:54
URL: http://malinluu.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback