TILDE: VITBERGSBADET

Hejsan alla! Idag har jag varit på Vitbergsbadet med en massa folk! Haha.. bla Ida william och Liam, fasen vad kul vi hade där i slutet! Träffade även Noah och hans kompisar.. Kusin vitaminen Ellen har iaf kommit göteborg till skellefteå nu. Och imorn blir det Vitbergs med Farmor och farfar och Ellen. Men nu ska jag käka äpple. Jag vet att ni är avundsjuka.
Imorn blir det en Min dag i Bilder!

fult hjärta, jag vet.




canon eos 1000d, och ja. Det är meningen att kamera remmen ska synas. ;) 

Längesedan som jag tog bilderna..  inte finast handstil.

Kommentarer
Postat av: iisaacson

sv; vad är det som inte är sant? ;o

2011-06-29 @ 12:21:02
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback