TILDE: A SMILE IS ALWAYS IN STYLE ♥

tjena alla gubbar och gummor ;)
Idag har jag mest hängt med Ida. Stan Ica osv. Men har även varit med Felicia och Ida. nej menade Towa..
Måste bara säga att jag gillar Linas farmor. Hon har ju fasen humor.. ;)

På Facebook:
Lina: Jag hatar mitt piss schema!!;o
Hennes farmor: Finns det scheman för det oxå? ;-))

Iallafall,
På måndag börjar skolan om. Och det känns piss. Men jag får iallafall träffa Lisa :D
Men första veckan brukar vara rolig. När man har sina fina vänner omkring sej iallafall. ♥
Men Kommer sakna 4-5B, kärlek till den klassen alltså. ♥

dom gjorde min skoldag!♥
8019735_large



Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback