fototips :D

Tjena!
Tänkte faktiskt slänga in ett litet fototips om olika vinkar :D
Om ni kollar på dom här två bilderna, vilken är mest intressant? nummer ett eller nummer två?,
Jag tror att dom flesta faktiskt svarar nummer två. 


varför? För att jag har kameran i samma höjd som motivet och det gör bilden snäppet intressantare,,
första bilden var tagen uppifrån vilket kan göra bilden ganska platt, 


jag tror faktiskt att dom flesta visste om det här men jag ville ju bara att någon liten stackare inte skulle gå miste om det :)


krampåer

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback