LINA; FÖRLÅT



Det här inlägget är till alla som var med mig på stadsfesten idag, förlåt om ni blev lite döva på batman men det går nog över..

Idag var jag somsagt på stadsfesten och tro det eller ej men jag har blivit karusellrädd. Det trodde jag aldrig skulle hända mig, men det var faktiskt batmans fel. Alla sa att den inte var läskig men försök säga det när man hänger där uppochner lite soft, nej ucsh och fy! Ska förmodligen dit imorgon igen på sista dagen och såntdär för jag tänkte köpa en väska på deras såkallade "rea" men så blev det inte eftersom att jag var tvungen att åka hem såfort som möjligt när jag började må illa för jag åkte ner snurrigaste karusellen av alla två gånger på rad, det kändes inte så smart. Menmen..

påtal om annat så är tilde i stugan och kommer nog inte uppdatera så mycket men jag håller ju igång bloggen *hosthost*

krampåer

Kommentarer
Postat av: josefina

haha,det är lungt=)<3

2011-07-02 @ 19:37:04
Postat av: Johanna - JojjosLillaLiv!

Sv; Okej! :D Men kom fram och säg hej, nästa gång! Jag bits inte! :)



Kram!♥

2011-07-02 @ 23:25:26
URL: http://jojjoslillaliv.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback