lina - KusinVitamin

söt kusin man har ;*

tjena! Idag har jag badat i båtvik och sen drog det iväg till bergsbyn o äta mat :]]
imorn blire nog att fara o bada om det är bra väder då;) fast vet inte vars. Hoppas på sjöbotten :D

förresten! Jag måste ju berätta vad som hände när vi var i båtvik. Jag och Fanny var ganska långt ute och då skulle jag kasta mina simglasögon till hon men jag kastade för kort så dom skönk sen så hitta vi inte dom (a)
Så nu ligger dom där på botten i båtvik nånstans, ehehe.. SMIDIGT, javet ;* <3

Kommentarer
Postat av: Filippa [hobbyfotograf]

Sv; Okej! :D Jag har lagt till er nu! :D

2011-07-07 @ 15:35:55
URL: http://filippao.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej, hur har din dag varit?:)

Kram!

2011-07-07 @ 15:41:55
URL: http://ogonblickinorr.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback