LINA; GRATTIS PAPPA!:D

Idag har ju typ alla skrivit på din blogg om misommar och sånt! Men jag tänkte skriva om nått annat.
Idag fyller min älskade pappa 33år. Han är gammal nu xd

Det har varit en toppendag och han fick ett filter till sitt 17-49mm och cornelis filmen!! Ni som läst inlägget "fem saker ni kanske inte visste om mig" så vet ni att jag älskar cornelis vreeswijk, så senare så blir det att se den filmen med alla som är här och sen sova i fuse. Jag vet att ni inte vet vad det är och jag tänker inte berätta heller ;) Jag har inte så mycket mer att säga förutom..

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback