LINA - HOPPAS..



canon eos 400d
canon ef 18-55mm f/3.5

Jag hoppas verkligen inte att på fotoutrustningen att jag är typ jättebortskämd! För det är jag verkligen inte.
Min pappa hade kameran innan, nu har han en 550d trorja, är inte helt säker! Dom två första objektiven följde med när han köpte kameran. Det andra köpte jag eftersom jag fick en massa pengar i födelsedagspresent för jag sparade till en system. Blixten fick jag av min pappas kompis som gett den till min pappa men den funkade inte till hans kamera men det funkade till min kamera. Så då fick jag den. Så tro inte att jag är jättebortskämd, ok?


Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback