LINA: regnregnregn o åska ;)



hej hörni!


Idag har det regnat mest hela dagen och det har kommit lite åska tillomed så det var lite knepigt att få igång internet, men här är jag!;) Jag tänkte bada lite senare men pappa o marie har inte tid just nu dom håller på att rensa. Och jag ska nog inte bada själv trorja ;) det känns inte som världens smartaste idé.
Jag kan simma så ta det inte så men jag gillar inte å bada själv det blir så tråkigt.

Påtal om annat så har jag tagit en massa bilder på regndroppar som kommer att dyka upp lite senare. men jag är ju inte hemma så vill inte precis ladda över till den här datorn och jag har dessutom ingen sladd.
Jag har märkt att jag har börjat skriva mycket till mina inlägg och det kan bli lite jobbigt att läsa. Så här sätter jag en punkt. punkt

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: åh tackar..!



och förresten, fin blogg du har :)

2011-06-25 @ 23:59:16
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback