TILDE: 32+ GRADER!

hola amigós!;)
Igår, var det.. väldigt (beskriver inte helt) varmt! Hela 32+ grader i solen och 30+ i SKUGGAN. Vi var iaf på vitbergs där vi svalkade av oss. Det var väldigt kallt i vattnet vilket var super! JA, JAG ÄR NORMAL, om ni undrar. Och middag åt vi på stadsfesten (mer om det i nått annat inlägg..) och det som ursäkt för MIN dåliga uppdatering. Och alla säger typ att man inte ska klaga på värmen, Men hallå? Varför inte?
Iafall så har jag bränt mej i ansiktet. Där jag alltid bränner mej. Under ögat (båda.) Men ingenannastans. Mamma smörjde tom med 50 där men brände mej endå,
Och ska säga det hära så att ingen av er helt plötsligt undrar:



frågor om vad det är för prick jag har i ansiktet.. den röda alltså. Man skulle kunna tro att det är en finne men nej, det är nånting som inte ens doktorerna vet vad det är, Det var för några år sen på valborgs som jag ville prova Kicka med en hand i nerförsbacke. Det var inte så smart.. (ovanligt?) Men iallafal så på nått konstigt sätt så for hela kicken upp i mitt ansikte och styret vid ena ögat. Den var kanske en dag senare jag och mamma upptäckte att det var nått vid mitt öga, vi väntade några dar med att försöka komma på vad det kunde vara, Men tillslut gick jag till skolsyster.. Hon visste inte, När jag var på återbesök för min lilla sjukdom som jag har så frågade vi min läkare som är från umeå lassaret grejj vad det var.. men det visste inte han heller.. Däremot så tror man att det är ett sandkorn som farit in under ögat och fastnat där det nu är eller något sånt..  Aja, Så nu vet ni vad det är.
Om ni har mer frågor är det bara att fråga på,
Så jag har problem med att sminka mej dära (med concealer) och att sola ansiktet (FASEN VAD DET BRÄNNER DÄR DÅ!) Och även att blöta mej där? Och ibland får  jag även ont där bara sådär.
den hära bilden är så mörk så ni ser inget, men den är bredvid där.
ni ser den inte ofta på bild för att mitt hår ofta är ivägen. men på nån bild syns det lite
webcam bild så syns knappt här heller..
den är liten men gör ont..

Är på aurum igen så ingen bild..

Kommentarer
Postat av: hanna

svar: men var för säger du så? :(

2011-06-30 @ 15:27:48
URL: http://hannaaceciliaa.blogg.se/

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback