TILDE: fem saker du kanske inte visste om mej?

ja, tänkte att.. vi kör en sån hära några saker du inte visste om mej nu. bara för att!
1. Älskar att få foto uppdrag!♥ Har fått några stycken, tex att Fota Challe och denise!  och några andra!
2. Älskar fina citat och hittar på minst ett varje dag..
3. Älskar att göra om mitt rum och få bestämma själv hur det ska se ut!
4. Älskar hästar.. fasst bara dom som jag känner.. hehe..
5.Fick min första mobil senast jag fyllde år! (ung. ett halvårs sen..)
Det vart mycket älskar.
Iaf! Spelar ni trav? Isåfall borde ni spela på Challe ( Big challenger ) ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback