TILDE: tjuvsovare..

Pappa gillar inte när jag och min syster stiger upp sent.. så igår sa han att han skulle ringa klockan tio ( wäää.. ) så jag ställde klockan på halv elva. men han ringde aldrig, så då fick jag vakna halv elva.. KUL. Medans min syster vaknade nyss utan att ha ställt nån klocka. Jag skulle också kunna sova till tolv juuu. Iallafall, Idag. dåligt väder.. igen. Undra om jag kommer ens kommer att kunna bada det hära sommarlovet? Jag och syster yster ska köra moppe till coop och köpa tidning och nudlar. Sen ska vi göra lunch, och sen måste jag verkligen städa mina lådor i min byrå. Men sen! så ska jag till Ida och Towa. Blir kanske att rita då skulle jag tro.
Ni ska få se bilder på Lucas och Alva på leos!
Liam, Lucas och mamma..
alla vi kan ju få elastiskt (stavning) hår.
Göllungar!
vet att det typ bara var bilder på Lucas, men alva sprang typ bara runt hela tiden..

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback