TILDE: UPPDATERINGEN..

förlåt upptaderingen, men vi har ju ett liv utan datorn också. Ialafall, idag var jag med Lina och Ida, vi gjorde olika grejjs men framförallt flumma då som vanligt. Vaknade klockan tolv av att mamma sa att hon gick till denise och alva. Och att jag skulle komma när jag var klar osv. Men jag kastade mej upp klädde på mej borstade tänderna och håret sen sprang jag ikapp mamma. Alva var lika söt som vanligt ♥
På lördag så ska jag ida och Kanske emilia och Lina gå på stadsfesten här i skellhell. Fina vänner.
Och imorgon kommer Kusinen ner hit.
Men nu måste jag verkligen verkligen verrkligen sticka (skitbråttom) så bildlöst inlägg!D:

Kommentarer

Innan du kommenterar, läs det här!:



- Vi gör gärna länkbyten,, men inte alltid!
- Vi har copyright på allt i bloggen, det innebär att du inte får kopiera!
- Alla våra bilder är fotade av oss om inget annat skrivs!
- Bilderna är fotade med canon EOS 1000D och canon EOS 400D!
- Vi mår oftast bra, du behöver inte fråga.
Va nu inte rädd att kommentera för vi älskar kommentarer!:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback